”Just because there is a market for what you sell, doesn’t mean there is an audience for what you say.
Martin Weigel, Wieden + Kennedy, Amsterdam
Vårt fokus ligger på att bygga thought leaders med hjälp av strategisk pr, digital pr och rörligt content. Här delar vi med oss av tankar, insikter, erfarenheter och nyheter inom dessa områden.
ARTIKLAR & INSIKTER
Clubhouse som PR-kanal?
Clubhouse som PR-kanal? Den nya raketen på sociala mediehimlen, Clubhouse, lämnar en hel del huvudbry för både byråer och marknadsförare. Hur ska den nya kanalen hanteras? Ska den hanteras? Vi reder [...]
Snart kan det bli huggsexa om tv-producenterna
Snart kan det bli huggsexa om tv-producenterna Nu börjar aktörer inom kommunikation se värdet av tv-producenternas kompetens och det är inte en dag för tidigt. Efterfrågan för längre berättarformat på nya [...]
Glöm inte rörligt content i längre format om du är thought leader
Glöm inte rörligt content i längre format om du är thought leader För att bli en thought leader måste varumärket upplevas som en trovärdig aktör och expert inom sitt område. Det [...]
Det här krävs för att bli en Thought leader
Det här krävs för att bli en Thought leader Idag är det sällan enbart företags fysiska produkter eller tjänster som är avgörande när en kund väljer leverantör. För att vara [...]
9 skäl att bli en Thought Leader
9 skäl att bli en Thought Leader Thought Leadership är en strategi för att positionera företaget som relevant, förtroendeingivande, inflytelserik opinionsbildare och expert inom ett nischat område. Det uppnås genom [...]